avon

Jedrne posladki ...SQUATS 4 EVER...


Ktora z nas nie marzy o tym aby miec perfekcyjne posladki ,jedrne ,apetycznie zaokraglone ,pozbawione skorki pomaranczowej ...aby to osiagnac ,lub polepszyc stan naszej pupki niestety trzeba cwiczyc ,nic samo sie nie zrobi ,no chyba ze zostalysmy obdarzone przez matke nature perfekcyjnym tyleczkiem .

Niestety nie jest tak w moim przypadku ,powiedzmy sobie szczerze plaskodupie to to co mam z tylu :/ Cwicze cwicze ,wylewam siodme poty i przyznam ze sie cos ruszylo podnioslo ku gorze i ujedrnilo a co najwazniejsze znikla skora pomaranczowa ,skora sie napiela i optycznie wszystko to wyglada o niebo lepiej niz bylo ...

Kluczem do sukcesu sa cwiczenia glownie na miesnie posladkow :


Musimy wzmocnic i rozbudowac miesien posladkowy wielki i miesien posladkowy sredni to wlasnie dzieki nim nasza pupa wyglada na kragla i wypukla :)
Wazne sa rowniez miesnie ud ..zwlaszcza tylna czesc..
Aby tego dokonac nalezy robic squats az do upadlego ,jak widzimy ogromna ilosc miesni zaangazowana jest przy wykonywaniu tego cwiczenia a co nas najbardziej interesuje ,miesien posladkowy wielki :)



Wiec dziewczyny cwiczymy cwiczymy i jeszcze raz cwiczymy a osiagniemy 


Jesli jestesmy natomiast troszke leniwe lub malo systematyczne mozemy sobie pomoc ,na rynku dostepne sa roznego rodzaju spodnie ,legginsy ktore posiadaja efekt push -up podnosza nasze posladki dzieki temu wygladaja na bardziej kragle , ale czy mozemy je nosic codziennie , co jesli ktos nas zapyta co sie stalo ,gdzie zgubilas pupe ktora mialas wczoraj :D ?


Widzialam efekt tych spodni faktycznie dzieki przeszyciom i wkladka znacznie podnosza nasza pupe ,cena dosc wysoka bo 89 euro :/

Buty ,nastepna rzecz ktora ponoc ma nam pomoc w ujedrnianiu naszych nog i posladkow znane firmy wyrzucily na rynek serie butow ktore wlasnie nam do tego sluza ,dzieki chodzeniu ujedrniamy.

Hmm czy to prawda nie wiem ale sie przekonam bo niedlugo zagoszcza na moich stopkach REEBOK EASY TONE :)



Ciekawe czy zostane ujedrniona o te 28 % :)

CWICZYCIE ? MACIE JAKIES WLASNE METODY NA PIEKNE POSLADKI ,CWICZENIA FILMIKI ?
JAKIES DOSWIADCZENIA Z BUTAMI MODELUJACYMI SYLWETKE ?
JESLI TAK PODZIELCIE SIE ZE MNA :d
BUZIAKI
XOXO




48 komentarzy:

  1. Ja ćwiczę, ale głównie na brzuch - ubzdurałam sobie, że chcę mieć umięśniony, twardy brzuch i.... widzę efekty. Najpiękniejsze są miny znajomych, gdy próbują zrobić zaczepne "dźig" w brzuch a tam... NIC NIE PŁYWA :D
    Do mojej pupy nic nie mam, uważam, że jest w porządku. Kiedyś miałam problem z pomarańczową skórką, ale pomogło mi w tym bieganie. Sama byłam w szoku, że biegami można tyle zdziałać. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się wezmę za przysiady;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Que chuloooo! tanto los pantalones como las zapatillas de deporte son ideales!!!
    susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. I like squats too :)
    Kisses*
    www.flordemaracuja.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Squats are the best for firming . :) The shoes sounds like a great add on though

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ćwiczę pośladki z Mel i widzę efekty bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ćwiczyłam kiedys przysiady przez miesiąc - efekty faktycznie były :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sumie lubię swój tyłek. Ale ćwiczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczynam ćwiczyć przysiady
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ćwiczę na całą sylwetkę :)) +obserwuję
    benia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post, przydatne ćwiczenia ;)
    blog--ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z czystym sumieniem polecam Mel B - pośladki - daje wycisk ,ale są świetne efekty :)
    Klikniesz w baner Oasap ?
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy . ;-)
    Dodaje do obserwowanych.
    Zapraszam również do mnie
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się ostro wezmę za ćwiczenia , ale tak za tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W spodniach ładna pupa ,a tu wyjście na plaże czy coś w stroju i znikła pupa xd

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja coś za ćwiczenia zabrać się nie mogę..
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też muszę w końcu zacząć ćwiczyć, ale przede wszystkim zależy mi na jedrniejszym brzuchu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. I try to do my squats everyday! I think its very efective

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm... ostatnio nie mam czasu (lol2) .... okkkk, po prostu w zimę brak mi było motywacji xd.
    Nie korzystam z ćwiczeń, bo mnie nudzą po paru dniach. ^^ Bardzo polecam taniec brzucha i dancehall :P Naprawdę działa na tyłeczek, haha :P
    Mój blog - NIKO - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny post:) ja tam zamiast spodni z push-up wole ćwiczenia na moje pośladki, świetny jest rower, steper a najlepsza jest skakanka:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, I love the title of this post because I do not like squats! They are nevertheless wonderful for cardio and toning up those muscles! I do them whenever I need a change from my usual running and weight training, a really great way to work out if you don't feel like going to the gym or outside! Thanks for sharing the details about their benefits with us :)

    xx Debbie

    www.whatdoffydoes.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja staram się ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice review - very helpful!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkie dzięki za odwiedziny! Będę tu zaglądał częściej! ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post! Na prawdę wiele się można dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ćwiczę głównie nogi,ale o pośladki też zahaczam hehe :)

    Pozdrawiam :*

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zaczełam ostre ćwiczenia 2 tyg temu :D i teraz jestem przeziebiona puuuuuf ... no cóż :D super tag :D te pozycje to można ćwiczyć w domu ! super! zaraz się zabieram za robotę :D latoooo tuż tuuż, jupi jupi jeeeej :D:D:D:D

    muaaa!!!
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zamierzam kupić stepper i wziąć się do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. "gdzie jest Twoja pupa, którą miałaś wczoraj ?" hahaha dobre :)
    Ja nic nie ćwiczę, bo jestem zbyt leniwa :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. If I wasn't solo lazy, I would try it! Good post! Love from Munich, Elisa
    www.youcausemetrouble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastic tips!cwant to try!
    Ciao

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja nie wiem co musiało by mnie zmusić do jakiś ćwiczeń :D Nie cierpię tego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. These squats are so damn hurtful, lol!
    But it works, and i love doing it 'cause you see good results!

    NEW POST: www.thrill-hunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ech wyćwiczyć pupę to mój cel :P tylko chęci nie zawsze są wystarczające :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja ćwiczę z Ewą Chodakowską i ciągle czuję, że mam jakieś mięśnie na pośladkach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. see on this blog: http://www.solteirasnoivascasadas.com/2013/12/dicas-para-blogueiras-botao-de-seguir.html#axzz2x09lLZ6e
    translate to english, you may understand, if you don't, please speak to me on facebook :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzeba się zabrać za te ćwiczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  41. thank your for exercise

    http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak byłam młodsza to lubiłam ćwiczenia na uda i pośladki, a teraz jakoś się rozleniwiłam :P,
    ciekawa jestem tych spodni z push-upem, nigdy takich nie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam ćwiczyć, robię to codziennie :) klik tradycyjnie :** ♥
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja osobiście ćwiczę z Mel B na pupę, uwielbiam ją bo strasznie mnie motywuje :D

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaka firma tych spodni ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3