avon

Bizuteria z Soufeel...

Kazdy z nas chyba posiada w soim posiadaniu bransoletke sladajaca sie z roznego rodzaju charmsow, sa one bardzo modne w ostatnim czasie. 
Dodatkowo fakt ze mozna zawieszki ze soba podmieniac sprawia ze bransoletke mozna zmienac kazdego dnia, podmieniac charmsy z kolezanka..mama czy ciocia.

Osobiscie jestem zakochana w bransoletkach firmy

To juz moja 2 bransoletka zamowiona w sklepie 
 oczywiscie nie zawiodlam sie, bo bransoletka i zawieszki sa naprawde piekne.
Tym razem zamowilam tradycyjna bransoletke wykonana ze srebra 925 o dlugosci 17cm , oczywiscie rozmiar nalezy dobrac indywidualnie mierzac nadgarstek i dodajac do otrzymanego wyniku 1,5-2 cm.


i 3 zawieszki ktore moge ze soba laczyc wymieniac lub podmieniac.
Pierwsza to 
HOLLOW LAKE FLOWER STRIPE
wykonany ze srebra 925 z niebieskimi krysztalkami.



Nastepna to tzw.oko proroka, ponoc ma bronic przed zlymi spojrzeniami i odbijac wszelkiego rodzaju zle zyczenia.
MALOCCHIO



Trzecia zawieszka to zawieszka ktora sami dla siebie tworzymy. 
Ja stworzylam swoja ze zdjeciem moim i mojego synka.
Procedura jest niezwykle prosta wystarczy zaladowac zdjecie i wybrac rodzaj zawieszki , ja wybralam serduszko z krysztalkami.



Wszystkie zawieszki sa osobno zapakowane w plastikowych woreczkach z numerem serii i kodem paskowym, jak widac na zalaczonych zdjeciach.
Wszystko jest idealne dokladnie takie jak na stronie sklepu, produkty sie nie roznia wiec mozemy byc pewni co do zakupow, ze otrzymamy dokladnie taka zawieszke jaka wybralismy.

Mialam rowniez okazje zamowic lancuszek z grawerem..rowniez lancuszek wykonany jest z wysokiej jakosci srebra.


Na okraglej blaszce widac moje imie i grupe krwi.


A OTO MOJE ZAMOWIENIE W CALEJ OKAZALOSCI.


Dostalam rowniez woreczek do przechowywania bizuterii oraz chusteczke do czyszczenia charmsow.

NAPRAWDE WARTO SKUSIC SIE NA TAKA BRANSOLETKE !!

Wykonana jest ze srebra 925, ceny sa naprawde niskie, wysylka gratis powyzej zamowien 59 euro z 365 dniowym prawem zwrotu lub wymiany produktow.

Dodatkowo mam dla was 5% kupon znizkowy z kodem 
BLOG5
przy zakupach powyzej 60 euro.

Zapraszam do zakupow w sklepie



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z czytelniczką powyżej :)

      Piękna jest!
      Ja od dłuższego czasu kompletuję swoją bransoletkę, ale z Pandora.
      Nie powiem, ale jeden charms jest trochę warty, ale stwierdziłam, że taką bransoletkę będę miała na długie drugie lata :)

      O soufeel jeszcze nie słyszałam.
      Aż z ciekawości zajrzę i sprawdzę.
      Może mają ciekawszy asortyment :)

      Usuń
  2. beautiful bracelet and charms
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są takie bransoletki, też taką chcę :*
    http://fashiooner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwie takie bransoletki o obydwie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam swoją bransoletkę i jest naprawdę świetna!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam od nich bransoletkę i jestem mega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak szczerze, to mnie ta bransoletka tak średnio się podoba, natomiast naszyjnik bardzo ładny ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3